Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2007 23:44 - Сцепи леда с шиш, цепи го оооо
Автор: alex4o Категория: Забавление   
Прочетен: 4138 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 14.03.2007 23:51


Днес случайно си изрових някакъв диск, на който буквално възклинах, потресох, хлъцнах (не пръцнах), удивих и почти се разревах от кеф.

Оказа се, че е на него имало "Първичен инстинкт 1" и "Сливър"...лелел, ох, ох. Два от най-най-най любимите ми филми на сички времена. Естествено заради Шариния. Шариния е Шарън Стоун. Шариния й викахме с една чешка приятелка. Това беше, защото тя имаше една приятелка (мноо приятелки станаха) на име Шарка (името Шарка е много популярно в Чехия, за Рубеола не знам, траа да питам). Та Шарка - Шариния. А и Шарка беше много мила, беше влюбена в некъв чешки аристократ, който пет пари не даваше и с Шарка поркахме по разни пражки барове или тя се замиташе към Мароко да си полива с арабски нощи мъката по графа.

Та думата ми беше за Шариния Стоун. Просто адски мноо ме кефи. И повече ми харесва в Сливър. Култов филм, с убийствен саундтрак.

Спомням си че тогава си разигравах сцената в началото на филма как влиза в Накатоми под Carly"s song на Енигма. Убийственоооо. Всъщност това не беше тя де, ама таа трааше да е тя, щото..абе сложно гледайте филма.

Та се оказа сега като се ратърсих кво ново около Шариния, че е станала на 49 години на 10 март.

ЧРД на патерица, да си жива и здрава Шариния, шарка да не те хваща, много хеълт и кинти и късмет (Ккато всички знаем Шарън се къса да влиза в Блога, така че ще си прочете поздрава)

Първичен инстинкт 2 беше голооляма боза. Сега Шарън траа се снима в някакъв супер як филм "Dirty Tricks" заедно с Брад Пит, Мерил Стрийп (УАУУУ), Анет Бенинг  за скандала "Уотъргейт" за президента Ричард Никсън.

Скоро траа да я гледаме и в Боби, за брата на Джон Кенеди (ей Шариния с тия президенти).

Естествено сцената с краката в Първичен инстинке е култова.

И как трошеше лед с шиша в ПИ 1. Аз ако пробвам, ще си накълцам мозъка. Естествено и Шари не е кълцала, било е дубльорка. Всъщност..не се знае. Ако некой знае, да ми каже:)
image

Мноо ме ме кефи тааа актриса, проби в Холивуд на 30 и нещо, супер яко присъствие на екрана. Мноооо добра.

Няма да забравя на един Кан май през 1999 г. напраи некво лудо шоу като се разтанцува на церемонията:)

Така че поздрав с Шариния. И с един неин последовател, аххаа:)

image

image





Тагове:   шиш,   оооо,


Гласувай:
0



1. bamby13 - Жива и здрава да е Шарънката
16.03.2007 10:03
Мен в "Сливър" адски ме изкефи как показа на брата на Алекс Болдуин( забравих му името-пффффу) че действително е с бельото което и подари ;-)
цитирай
2. tera - Биваше си я
16.03.2007 22:17
:)
цитирай
3. alex4o - мерси мноооогоогого на си4ки:)
16.03.2007 23:18
Ей Bamby верно бе таа сцена с бельото е супер:)ахах бях я забравил, оп оп:)
цитирай
4. анонимен - :)))
29.05.2007 19:41
adski mn me kefqt razkazite ti!!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alex4o
Категория: Забавление
Прочетен: 340009
Постинги: 40
Коментари: 378
Гласове: 2189
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930