Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2007 23:11 - 8-ми март, 9-ти март, 24-ти април...One day only?
Автор: alex4o Категория: Забавление   
Прочетен: 6888 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 07.03.2007 23:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Утре е 8-ми март, а аз винаги съм изпитвал едни смесени чувства към таа дата.

1. Ужасно тъпо е жените да бъдат почитани на една дата. "Аре  скъпа (мамо, жено и т.н.) на ти едно цвете и от утре пак същото.
2. От друга страна в САЩ има ден на Бащата, в Дания некви на Бабата и т.н. Може би е готино, жената да си има един ден,  който да е Нейният. Не че в другите не трябва - тогава е "просто" специална, а на 8-ми е супер специална:)

Незнам. Аз се дразна и винаги съм се дразнел, като ходя на 8-ми да купувам цветя за майка ми, щото тя му се кефи на празника, да има разни ужасно високи цени, неква лудница, си4ките цветя като на конвейр - некво пошло и сички купуват като хахави. Няко едно такова супер комерсиално.

И защо цветя? За мами - цветя то е ясно. Ама за близката жена:)...
мм, не може ли нещо яко, неква изненада - например ако си клубър влачиш мацката си на неква дива чалга да види кво е, или ако е чалгарка на некво елктронно парти или лунапарк със захарен памук или супер як секси масаж за двама (тука вече прекалих, като застрелян бивол:).

Може и зоо градина. Бе нещо спонтанно,  или примерно едно куфар4е с инструменти и като ги отвори намръщено да изпаден некво яко бижу в орхидея (пак прекалих дееее***).

Най-яко е да се напраиш на утрепан на 8-ми на на 9-ти да я изнанадаш с нещо (с тупаник в мозъка както би казал един мой приятел, но аз не съм такъв човек). хехе:)

8-ми март, та 8-ми март. Въпреки сичко досега седях в офиса, мих чаши (тука има само студена вода и откачих) за да ги напраа на вази, слагах гербери за всяка колежка (мъжищата събрахме кинти), врзъвах панделки, облепих входната офисна врата с приветсвие, ахах, некво шашаво и лепих снимки на голи мъже, та да се по4увстат зачетени нашите мацки, оп оп.

Призовах ги да почерпат, хехе. И се извиних че ако има пацифистки, може да празнуват на 9-ти март..или на 24-ти април, тогава ми е рожденият ден:) хехе:)

Поздравявам ви (и нежните създания също хех най-вече) с едно супер ново видео на Сиара, супер яка мацка, казва се "Like a Boy"...нещо й е писнало на мацката от мъжете, добре че не празнува 8-ми март:)





Тагове:   април,   март,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - И 24-ти
07.03.2007 23:45
април и 9-ти декември са само по един път в годината, ама си празнуваме, нали;) Че някои и мас-парти правим, кики.
цитирай
2. alex4o - O, o o
08.03.2007 01:30
Да не се заричам, ноо о о You just wait and see how much fun I'm gonna be на 24.04:)
цитирай
3. анонимен - 8-mart ili kakavto i da e den
08.03.2007 05:59
Приятно е една жена да се почувства специална, получавайки цветя и сърдечни пожелания, нали?
Положителни емоции и слънчеви усмивки в днешния ден, каквото и да значи тази дата за Вас!
Zari
цитирай
4. jenajena - :)))
08.03.2007 07:39
Според мен е нужно да има поне един ден в годината,в който някои мъже да се почустват задължени да уважат жената(защото през другото не се сещат,че тя го заслужава).А за тези,които се сещат...те си знаят как да превърнат целия живот на жената в празник.Просто са изключителна рядкост.Ако бяха повечко,нямаше да е нужен 8-ми март.Поздрави за идейките.Дано ги прочетат повече мъже!!!И не само да ги прочетат...
цитирай
5. hamster - и какво ще те накара да се почустваш специална,
08.03.2007 08:41
като занаеш че е по задължение? Каква е разликата между това да не ти обръща внимание цяла година и това да ти обърне по задължение? А тези дето се сещат и без специални поводи маистина трябва да ги впишем не в Червена,ами в Златна книга!
Ето една интересна полемика от миналата година:
http://forum.dobrich.com/viewtopic.php?t=3690&highlight=%EE%F1%EC%E8+%EC%E0%F0%F2
А иначе- честит осми март ! :Р
цитирай
6. анонимен - всяка уважаваща себе си жена
08.03.2007 10:19
би се почувствала обидно на 8 март а така също и на 14 февруари защото все пак ние сме жени и любими 363 дена в годината а не само на тези два дена
цитирай
7. анонимен - 8mi e za maje :)
08.03.2007 10:32
Cpored men 8 mart e za maje koito tciala godina ca ignorirali jenite okolo tiax i imat 1 den za da im napomnia. Ako maj ne te otceniava tciala godina niama kak da ctane na 8 mart :))) ne ce lajete toi ili e takav ili ne. Miclia 4e tcvetiata ca nai lecnia izbor za tozi praznik za tova vci4ki go praviat ako ne e tcvete tova ozna4ava 4e 4oveka e vlojil mnogo pove4e mical i 4uctvo :))) bravo na nego. Kakto niakoi ni kaza triabvat ni takiva maje togava shte maxnem 8mi marta az shte 4akam c netarpenie tozi den. A shto ce otnacia do den na bashtata az predpo4itam na maja da e. Zashto ne napravim 8mi den na jenata i maja toga vci4ki shte ca shtactlivi i po cklonni da napraviat neshto cpetcialno za drugia pol???
цитирай
8. charovnabg - Алексчо,
08.03.2007 10:37
тези анонимковци са ти съсипали готиния постинг-
според мен.
Относно 8-ми март-
какво му е на деня?
Слънчице, цветенца, настроение,
погледи /малко по закачливи от тези в друг ден/, купони, изненади /всякакви/.
Какво му е на деня?
А че разни недотаковани женки се правят на еманципирани-
да си седят сами и без празник...
Аз си искам и вече си получих няколкото китки-
дове4ера си 4акам и изненадките..........
цитирай
9. dragosakos - Ехооо
08.03.2007 10:37
365 дни в годината!!! Аз наистина се чувствам специална всеки ден, защото мъжът, с който съм ме прави такава. Не получих цвете, но получих най-нежния, най-емоционално разтърсващия и най-бавния сутрешен секс. А след това...едно невероятно ухание на прекрасен парфюм! А иначе...честит празник на всички жени! :-)))
цитирай
10. анонимен - лелееее, скучната счетоводилка
08.03.2007 10:49
видя ли се сама какво си написала-Искала си била :)))
китки,явно и другото ти се налага да си го просиш, че да си донатакована. Еми ясно-за тебе добре че е 8-ми март , че да получиш внимание.
цитирай
11. copycat - --
08.03.2007 10:54
По тази логика не трябва да има никакви празници. Не трябва да има рожден ден например - направо си е обидно само на един ден всички да мислят само за вас, трябва да го правят нон-стоп.

Радвайте се и на най-малките жестове, независимо от повода. Няма нищо по-хубаво празниците, научете се да ги оценявате.
цитирай
12. sasso - :)
08.03.2007 14:39
Изненадата е, че няма изненада - това беше принципът на един човек, чието име няма да споменавам. Иначи и мъжищата от нашата специалност се събрахме и купихме цветенца, даже един гениален професор сам даде 20лв. да купим още без(алкохолно) :-) Абе стана си супер, дамите бяха доволни, което е най-важното. Но те знаят, че ние и без празник ги обичаме, нали така?:)
цитирай
13. zaples - хехе :)
25.03.2007 00:28
и моя рожден ден е тогава :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alex4o
Категория: Забавление
Прочетен: 340238
Постинги: 40
Коментари: 378
Гласове: 2189
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930