Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2007 02:14 - Аре момичетаааа...Go Deeper
Автор: alex4o Категория: Забавление   
Прочетен: 2521 Коментари: 4 Гласове:
0



Ллелелеелелелел 8-ми март е ужасно ужасни забавен..ахаха сега се върнах да се преоблекаааа, слушшайте
Бях, досега:

В чайна (преди това в офис с винооооооооооооо, сашо знае:)ахха След това се скарах с красита. но тя ме обожав и аз нея, послееееееееееее

С андрей

отидохме в Опера, там беше суперррр суперррр, и трааа да зимам интервю с Рая, раяя е много готина мацка от опера

послееееее бях в Грамофоннн, там е само евртино, ама и пада денс, ама е тъпо нещо, ох,

После в Буковскииии, ох ох там е прекрасно, и  като ходя (там ми е прекрасно уикенд плейс) има супер мацки с 4адъри дето ги въртят около снагата си,

Сега се прибрах за малко и из4езвам към некви други неща.

Траа да напиша обстоен 8-мартенски ве4ер материал.

Искам да кажа, 4е ох това вино и уиски , оп оп оп ..4е много оби4ам Красита (вие я знаете) андрей, нели (тях не ги знаете) обичаммммммм мене си, много много от тук ужасно ми е яко да си  говоря с Сашо и Роси иии (искам да съм  любим и на неяяя) ахах и  ииии с още там тера, селибритиес, защотто аз съм супер селибрити, опоп (ох майкрото ми столи неква пала4инкааааа) иииии кой още о да андрей4о ама той е луд...отивам на 4ерно да сте стресна едно 4ервило ох ужас:)

тръгвам, стискайте ми палци да не умра, траа д аида и на ранбота утре.  О да Велина, кранто луда и тебе оби4ам.

Лощо ли е да кзваш на хората 4е ги оби4аш...ааа аааа ...май не харесват ..ох ох ..а да и Балти обичаям.   и сте танцувам нещо 4ерно -латино заради сащо 4е той ми е голямо вдъхновенииеее и заради роси  тази еврофутбол поета отк4ена.

Съжалавявам заради грешките, оп оп сте ми раз4еттетететет:)

аре поздрав с мади от гърли шоуто с express your self  тя е луд атаммммммм лудааааааааааааааа:)

ауауауа много ви обичамммм, млес млесссс

(нали и мене ме оби4ате, ахаха)

о да, запознх се мацки, тоест те ми казват 4е се къл4а готино, оп оп , ужас мене ме срам, аз съм срамежлив, тръгваммм:_)



Тагове:   момичетаааа,


Гласувай:
0



1. sunyto - Днес успях да изчета блога ти най-накрая!:)
09.03.2007 09:21
Чудесен блог...на моменти се смях със сълзи(дано ти звучи като комплимент):)Поздравления за интересния стил на писане и късмет през 2007 с изпълнението на заплануваните неща...:)
цитирай
2. анонимен - Много стилно
09.03.2007 12:29
Забавно, стилно, леко иронично и много вярно. Успех и да си все така секси. А това с плановете Just Do It! тривиално, но вярно. Пък дано и сколасаме да отидем на плуване тази година, може да го добавиш в програмата :-)
цитирай
3. sasso - Бре, бре
10.03.2007 12:10
Ти умора нямаш ли? Абе мой човек, аз ли съм ти вдъхновението? Недей така, изчервих се - пък ако знаеш какво съм дърво! Айде успех с мацките! Ти си знаеш как да ги... прикоткваш!:)
Всъщност то май вече е време да разкажеш кое как е минало. Тъй че всинца сме в слух!
цитирай
4. анонимен - Bravo!
12.03.2007 19:05
Mnogo si mi interesen r zabaven!
Usmivki!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alex4o
Категория: Забавление
Прочетен: 340258
Постинги: 40
Коментари: 378
Гласове: 2189
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930