Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2007 19:02 - Насрана събота
Автор: alex4o Категория: Забавление   
Прочетен: 7922 Коментари: 23 Гласове:
0

Последна промяна: 24.03.2007 19:10


Да си седиш вкъщи е хубаво. Ама когато си почиваш или просто разпускаш. Но когато си болен, си е направо жива гадост.
И след като изкарах шибания грип, сега се появи некъв вирус, откойто естествено аз трааше да се разболея (така става като си спрях плуването, но почвам отново, като се освестя). Та така. Аз мислех, че съм настинал, но в петък истината се оказа вирусна, хех.
Лошото е, че прекарвам доста време в банята. Открих, че сме имали прекрасна баня, всичко компактно и едно до друго. Удобно, точно за такива "протекли" ситуации. От киснене там  изчетох всичката налична преса, дори "посегнах" и на "Журнал за жената", ццц, за Ел и Грация не говоря, тях по принцип им хвърлям по едно око.
По едно време не остана нищо за четене, та почнах да чета, докато седя нали се сещате къде, кутиите на прах за пране, на омекотителите.
Та ако не знаете кой е вносителя на Персил - ето ви Хенкел България, Бизнес парк, София, блок 2.
Вече знам че 400 гр. прах са достатъчни за четири пранета за пералня и разбрах че на етикета пише колко прах траа се сложи в мека и твърда вода (е** си праха, е** си твърдата вода).
И такива ми ти работи. Лошото е че надписите по праха и омекотителите свършиха, но аз намерих едни стари Дъги. Така че като свърша поста (май сте е скоро както усещам малко по-надолу вълнението се засилва) ще си взема Дъгите и се потапям.
Между другото изядох около 1000 тона сухари, некви гръцки, Голдис, супер яки, набръчка ми се небцето. Плюскам и ориз - скапана работа, а брат ми току що донесе един прекрасни пържоли. Просто ми текат лигитеее. С тези ориз и сухари както съм 65 кила ще стана като анорексичен съсел, ужас. 
Пфу. Джи пи то ми пищи и иска да пия антибиотик. Предписала ми е некъв с една доза. Гарантира изчистване от секви болести -от кокоши трън до лумбален плеврит (ако има такова)хехе. Мисля си, че ако го изпия този ZMAX ще се ичзистя целия  категорично и завинаги.
Все още не съм си го взел, но понеже съм хитър вече намерих как да пия по-малката доза, ако се наложи да поркам анти.
Най-тъпото е, че днеска изпускам супер партита, да му се не види. Нищо ще си гледам анимацийки, стото днес като не съм в кенефа, тоест банята, гледам анимацийки, хехе. а и Приятели. и чета за Екатерина Велика и Капитал четох,, ама него в банята. Аре изчезвам че напрежението стана нетърпимо. И един поздрав с анимацийки, поздравиии оп оп:)





Тагове:   събота,   Насрана,


Гласувай:
0



1. estrella - После
24.03.2007 19:10
аз съм била кукувица. Компот от дренки е твоето спасение, ако не - прекръсти ме на Естрея-Хасан!
цитирай
2. sunset - Оп-оп... :)
24.03.2007 20:48
За тебе разбрахме, че не си добре, милото... :))) А кво правят Чоко и Боко? ;)

А ако не намериш компот от дренки, глътни 2-3 цели зърна кафе или зрял боб... В краен случай пий оцет... :))) Ако не помогнат тия методи - Хасан си го задръж!!! :)))

Поздрави! :-*
цитирай
3. celebrities - Тц, тц
24.03.2007 20:57
Кофти, ама ще мине ;) А да питам от всичко ли се прави компот?! :))
цитирай
4. alex4o - в момента
24.03.2007 22:53
варя дренките, ако не ще се нагълтам с боб както предлага sunset.
Но мисля, че от сичко компот става, важното е желание да има.
Sunset, чоко и боко са супер, винаги са ми са се стрували пълна психоделия, хаха.
Аз съм фен на ЕЛО, супер са и на онаа поредица за животните, сега отивам да чета за лъва и за динозаврите, супер яки дъги. :)
цитирай
5. cuci - Имах много по-лоош период
25.03.2007 10:13
преди около 2 год.,бях с шарка и много трудно се отървах от нея,около 2 мес не бях излизала и това е най-"творческия" ми период,небивали простотии ми идваха от несправедливостта заточила ме точно през пролетта да си стоя и да наблюдавам живота през прозорец с решетки/наистина беше с решетки/
цитирай
6. gioia - хаха - да, кофти е да висиш по такъв повод там
25.03.2007 15:43
но откритията, които направи напрааааооо си заслужават :) кога иначе щеше да стигнеш до прозренията за праха за пране, нали :)
човек се учи и докато е в банята... излиза, че на това топло място и знанието вирее :)
иначе за пържолките... споко, малко остана :) все пак не пробвай всички илачи - ще вземе да дойде ред на запека и пак ще изкараш седмица там :)
аааа... не забравяй да помолиш да заредят с нови домакински консумативи за четене :)
оздравявай!
цитирай
7. sunset - Слънце, :)))
25.03.2007 17:07
как е положението днес?
Подействаха ли предписаните от съблогерите илачи? :)))

Поздрави! :-)
цитирай
8. alex4o - мммм действаха добре,
25.03.2007 18:30
но аз разбих системата като не издържах пред един портокал....лоша работа ви казвам са това портокалите..а и дъгите свършват...но пък открих че и шампоаните са интересно четиво, жалко че нямам лап топ щеше да стане клозетна блоговщина (като клозетна лирика в улицата)хехе
цитирай
9. sashetu - :)
25.03.2007 18:43
още ли не си се оправил...
изпускаш сигурно други партита..
тц тц.. :Р
досега можеше да напишеш цял роман за тази "хубава" и така "приятна" събота(и неделя май) вкъщи...
поздрави и да се оправяш :)
ще следя състоянието ти от близо ;)
цитирай
10. sasso - ха-ха
26.03.2007 00:14
Адаш, направо ме смаза с този постинг! Пии смекта - много помага. Ако не стане пробвай с оцет или сода или каквото беше там. Ако и това не стане си осигури архива на Космо или Ел. Ако и те не стигнат... минавай на държавен вестник!:)))

Айде стискам палци да се оправиш, ако не си вече готов за бой, партита тоест!
цитирай
11. bamby13 - Ко' стана днес...осафери ли се ?
26.03.2007 12:31
надам се да е да ;-)
цитирай
12. neferet - хах.. важното е да си оптимист ^^
26.03.2007 20:27
бтв, и аз често съм се зачитала по праховете и шампоаните :D сигурно щото не купуваме вестници... но откакто наскоро правихме ремонт на тоалетната, тя стана най-приятното място в целия апартамент, та честно казано нямам (почти) нищо против да прекарвам там повече време. ^^' въпреки че като гледам как баща ми вече седмица се мъчи с некъв грип, по-добре да внимавам какво си пожелавам...
цитирай
13. balki - И ти ли..?
26.03.2007 22:02
Аз докато разбера какво ми има, взех че оздравях. Моята история започна точно преди седмица. Но през акъла ми не минаваше да обвинявам който и да било микроскопичен вредител. Обвиних себе си и подозрителната храна, която поех предната вечер и в частност - известно количество маринована риба, (която честно казано си е направо сурова). Викам си аз - няма повече да се нахвърлям на несготвена мръвка, пък била тя и рибешка.
Да, ама не!
Не била цацата виновна, а тоя загубен грип. Сетих се по някое време да пия Smecta, но чревният ефект беше повече от успокояващ. Скочих в другата крайност-спек! Най-накрая, седмица по-късно вече чувствам сполучлива перисталтика.
Бъдете здрави!
цитирай
14. alex4o - пичове и (пи***)
26.03.2007 23:30
не минава. обаче не ми пука. днеска стисках в офиса, щото не мога там, хехе. и се нядох с некви пици и коли. ама май е по-добре.
саш, balki: гълтам смекта (абе таа смекта ми звучи като сперма и така изглежда некво гадно лигаво..пфу) гълтам и още неколко праха.
Neferet: шампонаите са ужас, като 4ета колко химия си изсипвам на главата:)хаха
Но, върви към опраане:)си4ко сте е на 6:)
цитирай
15. sashetu - :)
27.03.2007 07:20
Алекс.. айде да се оправяш :Р
;)
Поздрави
цитирай
16. weasell - хаххаххаха
28.03.2007 19:21
извинявай,че се смея на твоето нещастие,ама наистина ме развесели твоя постинг:)))))))))оправяй се по-скоро и всичко хубаво:)а сега ти е момента да прочетеш " война и мир":)))))),ако още не си:)))))))
цитирай
17. clio - ;)
28.03.2007 22:28
Като бях малка баба ми ми стриваше една скилитка чесън в супена лъжица с лимонов сок. Гадно е, но минава за час-два, ако не помогне гарантирам с втората порция че ще си на крака и здрав ;)
цитирай
18. tera - здрасти,
30.03.2007 13:18
май ти мернах някъде по трасето коментар и така се озовах тука - ама то като ланшен вестник - нищо ново от прословутата събота. Да не би да продължава кризата??? Рекох да помогна, ако "разливката" още тече- има едно лекарство - Immodium се казва и ще те затегне от раз! Гаранция! Ако беше алармирал по-рано, до сега да си кукуряк :))))
цитирай
19. alex4o - благодаря, благодаря на 'сички:))
30.03.2007 14:41
май успях да съм по-ок:) още малко съм зле, но вървят нещата към втърдяване аххаха:) начи ще се опраа (пу пу) много мерси за съвети и моралната подкрепа:)хехх:)
цитирай
20. sashetu - :))
30.03.2007 14:44
Хаха ...:)
Айде браво ;)
Пу-пу.. да се оправяш :Р
Поздравии :))
цитирай
21. weasell - хахахаха
30.03.2007 18:25
само така,оправяй се,че вече няма да остане какво да четеш:))))))))
цитирай
22. sunset - alex4o,
30.03.2007 19:41
ако си го закъсал, кака, с четенето - свиркай!!! Оп, оп, оп ;) Имам завидна сбирка от "Домашен журнал" (излизал в ранните 90-ет), "Цар Кулинар" и "Царица Къщовница" :)))
цитирай
23. felixkotkov - За финал на епопеята
11.04.2007 21:54
Абе Саше, голема епопея стана с тия тоалетни грипове - то не беха компоти, не беше чудо... ский колко бабини илачи научи само за един ден - веднага статия! 10 начина да се справим с осирането:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alex4o
Категория: Забавление
Прочетен: 340064
Постинги: 40
Коментари: 378
Гласове: 2189
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930