Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2007 22:25 - Смъквай гащи и чети
Автор: alex4o Категория: Забавление   
Прочетен: 10336 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 02.06.2011 01:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

Какво има в един средностатистически мол в средата на седмицата по вечерно време?

Свършил работа офис народ, зажаднял да друсне по едно кафе. Мацките да си купят по някаква дреха. Разни мутреси дето си купуват Адидас.

Фешън хиени които грабят къде кво има в камъни.

Гейове. На купчини гейове и то предимно в Тера нова. Трябва да им се правят отстъпки, тези са изключително лоялни и платежоспособни купувачи.

Не че имам нещо против. И против гейовете и против лоялните купувачи.

Има и такива като мене. Аз бях  завлечен от две мои колежки. Значи се числя към офис народа.

Едната търси панталон, риза и блуза. Пробва некъв парцал и заявява, че прилича на Луи XIV. Баш си му одрала кожата сестро.

Другата купува дънкова пола. Аз я одобрих. Полата се купува с щастлива усмивка и се понасяме да угодим на другата, дето все оше няма нищо.

За нея така и не се намери нищо. Другата обаче (тази с полата, ако сте загубили нишката) пробва, та пробва.

Мене краката вече ми понатежават. Ще ми се да се събуя в Манго и да се поизлегна. Ама ще ме вземат за Манго и половина.

Най-накрая приключваме с пазара и двете освирепели от глад жени, които иначе аз много обичам, ме затириха да ям в Хепи, което по принцип мразя, след като един път се натъпках с неква гнусна ултра солeна манджа.

Хепи обаче явно върви към добре. Казвам ви, има еба си сервитьорките. Все едно са от Визаж всичките. Не, всъщност тези от Визаж са като работнички от Чистотата в сравнение с тези от Хепи. Много яки мацки и едни любезни.

Какво ще обичате, всичко наред ли е. Не е наред, душко, не съм правил секс от последното преминаване на Сатурн през орбитата на Девалвийска мъглявина (демек - мнооого отдавна) как ще е наред.

Как ще платите, в брой ли и така. Сладурани.

Излизаме претъпкани. С манджа не със сервитьорки-секс икони. Аз дори и не пих щото съм на антибиотици. Ама жените люснаха по един бири. Тези жени, ей.

Та излизаме от Хепи и що да видя. Книжарница. Една голяма, любимата ми.

И един пич сладко си чете. Ама си беше седнал и си чете. Хехех и нему пука, яко Жоре гъзо, както казваше Мая Новоселска в Улицата.

Па така е, кво като му се вижда гъза, като на тия чиковци дето се гъзят по колите си в съботно-неделните дни.

Важното е да му е удобно и да си чете. Заснемам го. Гледка и половина си е.

Ае поздрави от мен.Оп оп:)



Тагове:   гащи,


Гласувай:
0



1. bamby13 - :-)))
11.04.2007 22:30
Като си говорим за Жоре гъзо...Слънце весело пече.....а пък пича си чете :-)))
Qко снимка!!!
това със слънцето не продължаваше точно така...;-) нали се сещаш...
цитирай
2. alex4o - Хахах клозетна лирика:)
11.04.2007 22:32
Книжарна лирика:)хахха "и една хлебарка подпръцква в мрака.."хаха:)
цитирай
3. krasitta - едната от жените
11.04.2007 22:37
съм аз, хехе :))) купих си пола, бях хепи, ядох в хепи /и аз го мразех, ама се оказа, че правят суперяки салати/. и да, люснАхме по един бирок, чудо голямо :)) а пича у книжарницата рулз... маци, а ти доста отдавна не си правил секс наистина... сатурн мина през тая мъглявина към шестотин и седемнайста година за последно, хаха
цитирай
4. starsailor - Освен гъзо на пича да му беше взел ...
11.04.2007 23:22
Освен гъзо на пича да му беше взел телефона:)Я се уредиш я не.Ама ако ще чакаш следващото преминаване на Сатурн през онази маглявина(не ми се мърда мишката нагоре да и видя името) по добре да беше оставил в Happy бакшиш над 1 работна заплата(можеше да вържат).Или да беше черпил колежките по Още едно и Още едно и Още едно и Още едно пък накрая може да им мине през главата това дето на теб ти Живее там.Мъжо си е мъж.Хаиде лека вечер и другия път в тая книжарница дано има някоя "убава" културтрегерка че стига с тея мъжки "дирници"
цитирай
5. sashetu - :))
11.04.2007 23:31
Хаха, адашче уби ме :)
Антибиотици, а :Р
Лошооо..
Да оздравяваш.
А в Манго и аз бих се съблякла и бих легнала :Р
А сервитьорките да.. не са за изпускане :D
хахах, ужас :)
просто се заглеждам и по хубави жени, ценителка съм :))
айде поздрави Алексчо ;)
Оп-оп :)
цитирай
6. xbizzit - Ами...
12.04.2007 01:15
Е, че ти супер си си изкарал...Весели случки, хубави хора (...и мацки). трябва и аз да го понаобиколя тоя мол. Може и в Хепи да седна, ама дано не е мноо солено (във всички възможни смисли на "солено", от рода на "излиза солено" и т.н...) Бакшиш няма да оставя, понеже съм си мизерник във финансово отношение ама поне ше им се усмихвам и ше им смигам на воля..Не се знае кво ше стане, в тоя живот стават и изненади...
цитирай
7. estrella - Alex4o,
12.04.2007 10:25
слънце златно ненагледно, голям смях, кики, а на мене вчера ми се ревеше от тия обувки. Ама сегааа, елате ме вижте, кики.
Напред, науката е слънце, което току виж огряло и там, дето по принцип не огрява;)
цитирай
8. felixkotkov - И аз искам на пазааар
13.04.2007 17:01
Сашо и Красита, обидена съм ! Заради вас, след като не ме зехте да люскаме бири заедно, се наложи днес да отида сама и саморъчно и самокрачно да си взема обувки. Те са секси, но едва ли някой ще го оцени, щото на път насам ги забравих в една кола.
Важното е че донесох информацията за филма, който гледах служебно там (леле Краси ако разбере, че по време на работа си пазарувам обувки, ще ме гръмне....). Както и да е.
Колкото до гъза -остава си гъз дори да е в книжарница. Освен това туко виж чете Паоло Коелю или новата книга на Дан Браун хъхъ.
цитирай
9. tsvetamak - ха-ха!
14.04.2007 08:33
Хубави разходки му дръпваш адаш!:))) С хубави гледки!:))) Мен не ме свърта в София тия дни и го карам една седмица по родному! Трябва да дойдеш някой ден насам - тук има само една книжарница, почти без книги, но образите са много повече от тоя!:))) Айде приятна разходка и... заговори ги мацките от Хепи, само с бакшиш и гледка не става!:)))))
цитирай
10. neferet - пхахахахаха
14.04.2007 16:11
дам, хубави гледки, нема спор :D

брех, ше зема и аз да намина към Хепи... ("просто се заглеждам и по хубави жени, ценителка съм") ама след тия твои хвалби ше падне голям наплив там, та трябва да се побърза.. :D
цитирай
11. weasell - хахахаххаха
14.04.2007 19:39
ама винаги ме изпълваш от кеф:))))))))нещата,които пишеш и както ги пишеш-мноо смях:))))))поздрави и приятна вечер:))))
цитирай
12. brumbrumm - ахахаахха
14.04.2007 23:24
още в началото с тази снимка ме заби!
цитирай
13. lilavka - ***
15.04.2007 01:23
Мъж ... на пазар ... и то с жени ... направо си бил за оплакване ... :)) Явно много ги харесваш за да се жертваш така ... :)) А този симпатяга с " дупето " поне чете и му е кеф , което все по - рядко се случва и среща ... :))
цитирай
14. анонимен - Пи ли си лекарствата?
16.04.2007 14:00
Пич, ако това на снимката си ти. Разбирам, те. И ти е простено. Не знам манекен с мозък в главата.
А ако не си, значи си заядлиф идиот. И в двата случая ти писах прекалено много, повече не заслужаваш.
цитирай
15. анонимен - анонимен,
16.04.2007 14:05
заядлиВ се пише. Като четеш, обръщай повече внимание на написаното
Адвокат на Дявола
цитирай
16. sasso - :)))
18.04.2007 09:12
Уф... мотая се аз из блога ти и що да видя... tsvetamak (моят главен дизайнер в женски род) оставила коментар... ама много познат ми се вижда коментара... по едно време се усещам, че аз съм го оставил. Тай, че умствено замени автора със sasso, да не помислиш, че жената нещо...!:)))
цитирай
17. xamctepa - Ееееееее...
22.04.2007 04:23
Хубава работа!
цитирай
18. brey7 - Супер снимка...
05.05.2007 18:48
Супер!
цитирай
19. kozmomafa - snimkata e trepa4
17.07.2007 18:51
snimkata e trepa4
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alex4o
Категория: Забавление
Прочетен: 340131
Постинги: 40
Коментари: 378
Гласове: 2189
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930