Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2007 15:35 - Мозък по гардероба, Азис в Люлин и кирка в зъба. И това не е всичко.
Автор: alex4o Категория: Забавление   
Прочетен: 6960 Коментари: 18 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ужасно много се напъвах да се сетя за някой изключително многозначителен филм, в който на главния герой му се струпват най-невероятни удари от съдбата. Такива тежки удари, които го млатят по немощната му снага с истерично-психоделична смес, все едно е герой в сериал смес от “Изгубени”, “Доктор Хаус” и “Али Макбийл”. Е, не се сетих за такъв филм.

Но, като това, което ще ви опиша няма второ. Няма и първо.

И всичко това върху моята рогата главица. Буквално. И е рогата, защото съм зодия теле.

Та поред на нещата. От няколко дни един прекрасен зъб, шестият поред горен, вляво, ми създава проблеми. Той е толкова красив и бял. Долен мръсник, точно сега ли намери, хем те бяха излекували преди време.

Отивам при моята фамозна зъболекарка, надлежно снабден със снимка на зъбченцето ми. Фотото бе направено от невероятно мила и садистична зъботехничка, която ми каза да стискам и ми набута в пастта нещо средно между шмайзер и марсиански дейта травълър.

Та, седя си на стола и зъбарката ръчка. “М...ммм, о да. Май съм си забравила инструмента в зъба”.

Седя и  мигам. То съм чувал да забравят по някой и друг скалпел в нечия стомашна кухина или чревце, ама пък в зъб.

Гледам тъпоумно, докато докторката ръчка и се надявам от зъбчето ми да не изпадне некоя кирка или моторна резачка.

”О!”. Лицето й светва. Виждам в очите й отблясъци. Дали не е намерила някоя платинена тракийска стомна? Забогатях .

”О, май имаш четвърти канал”. Е, чудесно. Зъбарката ме тъпче с лекарство.

С просмукана глава решавам да поспортувам. Трябва да се свали напрежението.

Като една свежа маруля (то и аз толкова тежа, долу-горе) ходя доволно на плуване и фитнес микс. Микс имам предвид, че басейнът и фитнесът са в една и съща голяма зала, не че влизам във водното пространство, нарамил щанга, кацнал върху кростренажор.

Направо съм като фурия в басейна. Приличам на болна от ревматизъм акула, страдаща от задух. Във фитнеса съм още по-як. Пробвам невероятни упражнения, при които единият дъмбел е над главата ми, а другият се стеле пред белия ми дроб.

Като за капак, аз съм деен човек и си подскачам на песните от мп3 плеъра, което е малко странно на фона на огромни момчета с бицепс 400 метра, които гледат някакъв лумпен (аз) как се вее на Лайк а върджин на Мадона.

Но хората са мили, не ме млатят с гири, дори ми помагат със съвети какво да вдигна и как да направя няколко вдигания на едно нещо с едни въжета, без да се обеся.

Та всичко страхотно до момента на съблекалнята. Е, гадни са тези съблекални. Да ви кажа, гадни. Подкачаш на един крак докато се събличаш, пък едни дрехи, едно чудо. И докато бодро си подскачах, наведената ми бедна глава, търсеща заврени чорапи, се заби до дупка във вратичката на гардеробчето.

И настана една тишина. Тишина, ви казвам. Мисля че си чух вътрешните гласове, за които и не подозирах. Ама много отчетливо си ги чух. Май и свети Йосиф видях. Не че знам как изглежда, ама приличаше ми на свети Йосиф.

Много зле. На пръв поглед не забелязах мозък по шкафа, което си беше успокоително. Свети Йосиф изчезна, а гласовете обявиха стачка и замлъкнаха. С клатушкане си сложих тиквата под студената чешма с надежда да не изникне огромна цицина и да нямам комоцио, черепна травма или копривна треска.

С мозък, в който прелитаха, белочели чапли се затътрих към нас.

Главо, главо, за какво ти трябваха мускули и зъболекар. На всичкото отгоре ме налегна и традиционната сенна хрема. Чудно - при всяко кихане имах чувството, че ми хвърчи мозъкът и кирката от четвъртия канал...

Бум в метрото и пу-пуф до Люлин. Там живея. Вървя аз из люлинските поля на метри от нас. Но какво да видя?

Насред централен Люлин опънати едни маси, едни естради, едни панаири. Боже...кво става, бе. Стеле се и... рок музика. Айде стига, бе. Рок в Люлин.

Надлежно се осведомявам, че кварталът празнувал своя празник. Ха, честито, и на мене като люлинец. Има-няма 20 години живея в тази гордост.

Всичко хубаво, ама целият празник е пред блока ми и веселбата се блъска в прозорците с новата ми уж звукоизолираща дограма. Блъска се и в моята бедна главица.
Най-лошо стана като подкараха  чалгата. “И сега за всички люлинци! Какво следва, да, да той го иска. Искате ли го и вие? Напипайте го”, крещи френетичен луд водещ.

Това е положението, братко. След готините хеви метъли дето пееха “Да те жадуваммм” пуснаха Азис на запис. Напипай гоо, лялял. Ллеел, ако напипам колоните..

Отивам в хола, затварям всичко, и се отделям от света, люлинския празник и на Азис напипването.

Към 22.00 данданията престава,  аз съм се консултирал телефонно с невролог, който ми обясни, че – не, няма да умра, не е комоцио, не е рак, да не се шашкам.

Ободрен от добрите вести, гледам Евровизия, Елица и Стоян на финал, оп оп. Митре леее. Лелел Митре,  няма да пея, че ми отиде главата.

Решавам да си лягам. Няма шум всичко е точно и прекрасно. Но изведнъж ужасен звук процепва тишината. Ослушвам се сънен. Нещо вие.

Отивам да видя, може някой пийнал рок фен, минал на Тъмната страна (тоест поп-фолк трелите)  да вие от мъка по Азис. Не е пропаднал рокаджия. Някаква гнусна птица, гадна сова или нещо такова.

Вие и не спира. Ама един час не спря! Един час на моята бедна глава, изтерзана от алергия, четвърти канал и жесток сблъсък с гардероб.

О, сетих се за едни пиратки от Нова година. Огромни, тлъсти и мазни. Хвърлям около дървото където е ситуиран пискунът.

Една, две, три. Пищят аларми, разни пияници на феста се разбудиха и почнаха да викат нещо за нечии майки, кученца вият в нощта. Но гадинката млъкна.

Млъкна. Ох, на батко главата. Легнах си и аз. Главундерът още понаболява. Но ще ида и днес на плуване. Водата е полезно и хубаво нещо. Митре ле!



Тагове:   Азис,   Люлин,   мозък,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dadide - :)))
11.05.2007 15:56
Страхотно си се изтипосал! The best!
Дано, след като си преминал през всичко това имаш възможност да се посмееш и ти!
цитирай
2. анонимен - goliama skuka!!!
11.05.2007 16:52
4ove4e-kato stignah kraia ve4e biah zabravil vsi4ko:(
цитирай
3. анонимен - много се смях,
11.05.2007 17:00
извинявай,то да се смее ли човек,да ти съчувства ли...
мерси за което,все пак.
цитирай
4. timmyd - :)
11.05.2007 17:00
ммм,бравос:)
Поздрави.
цитирай
5. анонимен - :)))
11.05.2007 17:17
az pak mnogo se smqh ...na 4ovek kato ne my vurvi i celiq svqt e sre6ty nego - trqbva da ti kaja 4e i az sum karuk/v jenski rod/ no sled podoben den nqma da pomnq ni6to - pak kamoli da go napi6a ...tva e kum leko 4erniq zabaven hymor s glaven geroi -glavata na edno mom4e :))))))))
цитирай
6. анонимен - :P
11.05.2007 18:32
Haha.....misleh, 4e samo na men mi se slu4vat takvizi rabotii:P
цитирай
7. анонимен - много ми хареса съчетанието от М...
11.05.2007 21:57
много ми хареса съчетанието от Мадона и рок...браво!!! смях се искрено на твойте преживелици, не само защото живея в Люлин и знам за кво говориш....а да птиците са влюбени нормално да вият, бади по милостив моля те - една пиратка е достатъчна освен ако не ти се яде пиле на грил.оцелявай и пиши.
цитирай
8. moony - :))
12.05.2007 02:16
и как беше плуването :Р
цитирай
9. cindy - много интересно,
12.05.2007 03:02
само това за 4-ия канал ме озадачи, сигурно е научна фантастика :)
цитирай
10. alex4o - бе главата още понаболява:)
12.05.2007 12:58
moony - много добре се полу4и посттравмати4ното плуване, ахах гледах само да не се тресна некъде

cindy - аа, не е, не е, имало и хора с по 7 канала:)хаха
цитирай
11. moony - :))
12.05.2007 13:00
alex4о-браво, браво ;)) главата я пази вече от шкафчета, падащи предмети.. :))
цитирай
12. lubol - О, май имаш четвърти канал
12.05.2007 16:21
тва си става за слоган на рекламна кампания ;)
цитирай
13. анонимен - lyulin 5-thas the life
14.05.2007 21:41
tuk jvno sme se sabrali vse fenove i poznava4i na kvartala.hubav vazduh,po4ti banki,hubavi hora-azis,suhodolci,hubav transport!,hubav pazar.e,njma ot kakvo da se opla4eme.kakto kazva6e navremeto TATO,lyulin e postoen za da pokaje na naroda kak jivejt horata na zapad,HELP!
цитирай
14. анонимен - люлин, щата аризона
15.05.2007 20:22
абе кво му е на люлин? като изключим ,че не излизам из квартала си е добро местенце за спане...
цитирай
15. taralejkite - Ха-ха!
22.05.2007 16:49
И пак ха-ха! Главо, главоооооо, главо :)
цитирай
16. tessy - мама миа,
31.05.2007 19:53
страхотни преживявания си имал. Много забавано пишеш, трябва да те добавя в моя блогрол.
Поздрави...
цитирай
17. анонимен - :)))
31.05.2007 20:23
Както винаги си много сладък! хе хе!
*mopse*
цитирай
18. olive - Поздрави от още едно Люлинско теле. ...
16.09.2007 09:52
Поздрави от още едно Люлинско теле....;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alex4o
Категория: Забавление
Прочетен: 340059
Постинги: 40
Коментари: 378
Гласове: 2189
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930